WAFELTJESVERKOOP

• Vierde leerjaar
  • Vijfde leerjaar
  • Zesde leerjaar

Het is weer zover! Tijd om je bestelling wafeltjes te plaatsen vóór 10 oktober en steun zo onze school!

Beste ouders, grootouders en sympathisanten van de school

Het schooljaar is nu goed gestart, de herfst komt eraan… dat betekent dat we jullie met veel enthousiasme op de hoogte brengen van onze eerste activiteit: de wafelverkoop. Zoals ieder jaar voorzien we een uitgebreid assortiment van lekkernijen met de traditionele chocolade en vanillewafeltjes, carré confiturekes, frangipanes, truffels en brownies.

Net zoals de vorige jaren werken we opnieuw met een online webshop voor zowel de bestelling als de betaling. Bestellen kan via: https://www.trooper.be/wafelverkoop-hagelstein.

Jullie kunnen nog steeds zelf aan buren, vrienden of familie verkopen. Gelieve wel alle bestellingen nadien te bundelen en als 1 bestelling via bovenstaand platform in te geven (op naam van de oudste leerling).

Bestellingen dienen te gebeuren vóór vrijdag 11 oktober 2024. Vermeld bij elke bestelling (dus ook voor familie, vrienden of kennissen) de naam van de oudste leerling in onze basisschool. De bestellingen kunnen opgehaald worden op vrijdag 18 oktober 2024 (na schooltijd: 15u20-17u30). Bestellingen van familie, vrienden, buren, etc, dienen dan ook ineens mee afgehaald te worden en moeten dan zelf verder verdeeld worden.